Akademické mistrovství se konalo v rámci elitního mistrovství České Republiky, které hostil areál Anthropos v Brně, kde se má konat v roce 2019 evropský šampionát v cross country. Na trati bojovali akademici s elitními závodníky, mimo jiné i olympijským vítězem z Londýna 2012 Jaroslavem Kulhavým a pátou ženou loňských her Kateřinou Nash.
Akademici, kterých se v mužské kategorii z elity na start postavilo pět a v ženské tři tak bojovali nejen o pořadí v rámci republikového šampionátu, ale i o titul univerzitního šampiona. Ten v mužské kategorii získal Martin Stošek z Jihočeské univerzity, v ženské kategorii Vendula Kuntová z univerzity Karlovy.
Další bikerské klání, tentokrát v maratonu čeká na akademiky 1.10. 2017 v rámci závodu KPŽ – Vysočina Tour v Novém Městě na Moravě.
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.